مقالات

12 صنایع دستی مناسب تازه عروس ها + نحوه خرید

رومیزی ترمه صنایع دستی مناسب تازه عروس ها

هدیه دادن به تازه عروس ها کاری لذت بخش است که اگر با هنر و اصالت همراه باشد خوشایندتر خواهد شد. اگر مخاطب شما برا هدیه دادن خانم های ایرانی خوش سلیقه و هنردوست هستند، می توانید با کمی تامل انتخابی درست داشته باشید هدیه ای برازنده و با ارزش را از میان گزینه های موجود در بازار انتخاب کنید.

 در میان صنایع دستی ایرانی گزینه هایی وجود دارد که زیبایی و لوکس بودن آن ها باعث شده بتوان از آن ها به عنوان بهترین هدیه برای تازه عروس ها استفاده کرد و یا با خرید آن ها جهیزیه ای زیبا و ماندگار برای عروس ها تهیه کرد.

صنایع دستی برای عروس ها

هنرسرا ارائه دهنده ی کالکشن متفاوتی از صنایع دستی ارزشمند است که بهترین هدایا برای مناسبت های مختلف به ویژه هدیه دادن به تازه عروس ها را پیش روی شما می گذارد. این مجموعه در ادامه به معرفی بهترین هدیه صنایع دستی برای عروس برای راهنمایی بیشتر شما پرداخته است.

جعبه جواهر خاتم کاری

جواهرات و ملزومات آن ها از ارزنده ترین هدایایی هستند که تازه عروس ها می توانند دریافت کنند. در هنر ایران نیز از دیرباز برای نگهداری این هدایای قیمتی جعبه های مجلل و مخصوصی طراحی و ساخته شده است که خاتم کاری از بدیع ترین آن هاست. ریزه کاری های هنرمندانه و دقیق و استفاده از رنگ های شگفت انگیز در یک جعبه جواهر خاتم کاری همیشه جلوه ای شگفت انگیز داشته و برای تازه عروس ها هدیه ای ماندگار و کاربردی به حساب می آید.

قالیچه ایرانی برای تازه عروس

زیبایی فرش ایرانی در سراسر جهان پیچیده است و هیچکس قادر به انکار چشم نواز بودن و ارزشمند بودن فرش و قالیچه ایرانی نیست. برای انتخاب فرش ایرانی به عنوان هدیه صنایع دستی برای عروس در ابعاد آن دقت کنید و مطمئن باشید این هدیه از میان هرکدام از طرح ها و سبک های قالیبافی ایرانی باشد برای فرد مورد نظر ارزشمند و خاص خاهد بود.

صنایع دستی ایرانی برای عروسها

رومیزی ترمه برای عروس

از بی نظیرترین آثار دست ایرانیان ترمه است که پارچه ای لوکس و چشمگیر است و در ابعاد مختلف برای رومیزی، پشتی و غیره از آن استفاده می شود. رنگ ها و الیاف استفاده شده در ترمه ایرانی چشم نوازترین رنگ ها هستند و می توان گفت انواع ترمه برای هر سلیقه ای طراحی و دوخته شده است. رومیزی های گرد، مربعی، چندضلعی، رانر و لوازمی نظیر کیف و کفش ترمه، جا جواهری ترمه و غیره از بهترین هدایای ماندگار با رنگ و بوی هنر و اصالت هستند که می توانید به عروس هدیه دهید.

دیوان حافظ و قلمدان

مجموعه ی دیوان حافظ و قلمدان برای تازه عروس هایی که هنر و ادبیات را ارج می نهند والاترین هدیه ی مادی و معنوی خواهد بود که روی میز تحریر یا کنسول خانه اثری ماندگار بر جای خواهد ماند. دیوان حافظ که به خط خوشنویسی و صفحه آرایی با نقاشی مینیاتور مزین شده باشد، در کنار یک قلمدان خاتم کاری یا قلم زنی نفیس ترین چیزی ست که می توانید به خانه ی یک تازه عروس اضافه کنید و نماد قابل توجهی از هنر و ادبیات ایران را در آن متجلی سازید.

دیوان حافض برای عروسها

شکلات خوری مس و پرداز

مس از گرانبهاترین و مفیدترین فلزات است که سال های سال به علت فایده ای که برای سلامتی داشته به اشکال مختلف مورد استفاده بوده. طراحی و نقاشی ایرانی که اغلب میناکاری ست روی این فلز ارزش آن را دوچندان کرده و زیبایی فریبنده ای در آن ایجاد می کند و آن را به شیء برازنده ای به عنوان هدیه صنایع دستی برای عروس خانم ها تبدیل می کند.

پیشنهاد هنرسرا:  لیست بهترین هدایای روز مادر در سال 1402

برای بازدید از متفاوت ترین مجموعه ی مس و پرداز از وب سایت honarsara.com دیدن کنید و با محصولات متنوع مس و پرداز برای هدیه دادن آشنا شوید.

گلیم ابریشمی

گلیم ایرانی نمادی از هنرمندی زنان است که با صادرات به سراسر جهان به هنری جهانی بدل شده است. وجود یک گلیم خوشرنگ با نقش و نگارهایی که مفاهیم فرهنگی و هنری خاصی القا می کنند می تواند روح بخش خانه ی تازه عروس ها باشد و با دوام و ماندگاری طولانی تا سالیان سال یادواره ای از شما در خاطر آن ها زنده نگاه دارد.

افراد می توانند از گلیم برای پوشش کف استفاده کنند یا با آویزان کردن آن به دیوار دکوراسیون خود را جالب توجه تر و چشمگیرتر کنند.

پارچه کشمیر برای تازه عروس

یکی از دلنشین ترین و خاص ترین هنرهای مردم ایران زمین کشمیر است. کشمر پارچه ای گران بهاست که از الیاف طبیعی بافته می شود وطرح های غالب آن بته جقه و گل شاه عباسی هستند و خانم ها می توانند از این پارچه برای دوخت انواع البسه یا رومیزی و غیره استفاده کنند.

کیفیت این پارچه بسیار بالا بوده و از لحاظ قیمت نیز گران بهاست.

مجسمه چوبی

برای خرید هدیه بهتر است به سلیقه و ذائقه ی افراد توجه شود تا متناسب با روحیات شخصی آن ها هدیه ی مورد علاقه شان را خریداری کنید. اگر مخاطب شما فرد علاقه مند به طبیعت و متریال موجود در طبیعت است می توانید از میان آثار چوبی طبیعی که تنوع و جذابیت آن ها اصلا کم نیست هدیه ای برازنده خریداری کرده و به دکوراسیون آن ها اضافه کنید.

انواع مجسمه های چوبی و ظروف سِرو در این دسته قرار می گیرند.

تابلو نقاشی مینیاتور برای هدیه تازه عروس

رویایی ترین سبک نقاشی، مینایتور است که از آمیزش جادویی رنگ ها به شکل ظریفی روی اشیای مختلف ایجاد می شود و می توان یک تابلوی مینیاتوری زیبا را برای هدیه صنایع دستی برای عروس انتخاب کرد. تابلوها همیشه زیبا هستند و افراد زمانی رو برای خیره شدن به آن ها اختصاص می دهند و این موضوع می تواند خرید تابلوی مینیاتور را به هدیه ای عالی برای عروس ها تبدیل کند. مینیاتور ترکیبی از تاریخ، هنر و تمدن ایرانی ست که با پیدایش خود روح تازه ای در نقاشی پدید آورد.

در صورتیکه شما عزیزان به دنبال یک هدیه خاص برای روز مادر هستید میتوانید از صنایع دستی خاص برای روز مادر که هنرسرا برای شما دسته بندی کرده است نیز بازدید کنید.

گلدان جفت میناکاری مناسب عروس

ظروف و اشیای فلزی سبک و ظریفی که اغلب به عنوان لوازم تزیینی در دکوراسیون استفاده می شوند با رنگ و لعاب فیروزه ای و لاجوردی مینا چشم نواز و تماشایی می شوند. چه مخاطب شما یک عروس مینیمالیست باشد و چه در خانه ی خود دکوراسیون کلاسیک و سنتی را انتخاب کرده باشد، میناکاری هنری برجسته است که می تواند در هر سبکی به خوبی نشسته و خودش را نشان دهد.

پیشنهاد هنرسرا:  ۷ عدد از پرطرفدارترین صنایع دستی در ایران

ست میناکاری آینه و شمعدان، گلدان مس و مینا و ساعت دیواری میناکاری هدایای مناسبی هستند که با کیفیت عالی و در طرح های متنوع از هنرسرا می توانید خریداری کنید.

تنگ قلم زنی برای هدیه عروس

اشیای کاربردی و تزیینی قلم زنی در طرح ها و اندازه های مختلف را می توانید در گالری های صنایع دستی به ویژه در اصفهان پیدا کنید. با اینکه معمولا اشیای قلم زنی کاربردهایی در زندگی دارند و برای پذیرایی، نگهداری جواهرات و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، اما حتی تماشای آن ها نیز به تنهایی جذاب و اعجاب انگیز است و برای کامل کردن دکوراسیون گزینه ی بسیار خوبی هستند.

تنگ قلم زنی با شکل بلند و نقش های حکاکی شده روی آن که اغلب از حیوانات و طبیعت هستند بهترین هدیه برای عروس های هنردوست و هنرمند است و ارزش مادی و معنوی آن هر روز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

شکلات خوری مس و تراش

ظروف مسی الماس تراش با برق و درخشش جالب توجهی در انواع و اقسام مختلف به دست هنرمندان برجسته تولید می شوند و از پرطرفدارترین هدایای صنایع دستی به ویژه برای تازه عروس ها به شمار می آیند. برای خرید شکلات خوری مسی مدل الماس تراش می توانید از گالری های آنلاین صنایع دستی معتبر نظیر هنرسرا دیدن کرده و از محصولات مسی الماس تراش بهترین گزینه را انتخاب کرده و به مخاطب خود هدیه دهید.

خرید هدیه صنایع دستی برای عروس

صنایع دستی تجلی بخش فرهنگ و تاریخ هر ملت است که علاوه بر ارزش مادی بالا، از لحاظ معنوی نیز بسیار ارزشمند بوده و در طیف متنوع و جذابی از محصولات توسط هنرمندان تولید می شود.

با هر توان مالی که باشید می توانید صنایع دستی مناسب را خریداری کرده و به مخاطب خود در هر سن و با هر سلیقه ای هدیه دهید. برای خرید محصولات صنایع دستی متنوع و با کیفیت می توانید مستقیما از غرفه های صنایع دستی بازارهای سنتی در شهرهای تاریخی ایران مانند اصفهان، یزد، کاشان، تبریز، شیراز و .. اقدام کرده و یا روش سریع تر و آسان تر را انتخاب کنید و از طریق گالری های آنلاین فروش صنایع دستی، محصول مورد نظر خود را بعد از مقایسه با محصولات مشابه خریداری کنید.

هنرسرا برترین ارائه دهنده ی صنایع دستی مناطق مختلف ایران است که بهترین روش خرید صنایع دستی را برای شما در هر شهری که هستید فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات، قیمت مناسب و کیفیت عالی و دوام بالا از جمله ویژگی های برجسته ی محصولاتی ست که توسط این فروشگاه آنلاین صنایع دستی عرضه می شوند.

انتخاب هدیه عروسی از میان صنایع دستی متنوع و جذاب ایرانی یک انتخاب هوشمندانه و به یادماندنی ست که ارزش آن تا همیشه در یاد و خاطر تازه عروس ها خواهد ماند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *